oh . thanx for the meeting just now . i feel so comfortable with you . haha . aku oke ja td . best aa bley jumpak kwn baruu ann . ditemani hang ! cik nur syakirah muhd yusof ,, hg yg byk potpet pada aku . tapa2 . gudgal ! aku ponn tatau na ckp pa ann td . first2 agak awkward . msok2 sejukk ja . tp lama2 tapa la ann . cehh . kita p tadi study ka begosip ngah ? hg la ! ta concentrate la aku td . haha . nahh ! hg tw ngah ,, egt kodd dy na bt soalan cepumas kat aku td ! kena2 dy tnya aku sai wan mmpoih aku . na jwp pa ? ketahwan ! bopa taun da ta jmpak . tup2 aku taw dy idop lg . adoii . jgn la ! aku ponn ada prasaan ketaq gak wehh ! manusia besa gak ! nahh ! sebek gak la cik syaidi dy ta p ann . klau p mmg almarhum dah dua2 . bodo la . aku tamau aih jd prusakk umahtangga owg ! 372 dgn awek dy ponn lebiyy kuwang cemtu gak . aku tamau ngah ! takudd ! aku tamau jd setan ngah ! biaq depa hidup depa aku dgn hidup aku lahh . ta sanggop ! tp lega gilaa dy ta tanya . fuhh
ehh . lenkali kita pi lg ngah . kalau buleyy kta p ramai2 . lepaih exam ka ann . enjoy2 ckit . suh la azaliah ajk sp2 yg dy na ajak . aku takesah . asai jgn bt aku ketaq lutut dah . haha . oh99 ! jgn duk ajak hat ta ketahwan dala nohh . stg dok p berebut tgh2 medan mampuih . malu kek owg jo . hg ! ajak la pakwe hg ! haha . sumpah aku ta kesah weyy ! aku suka tolong owg gak . bt amal jariah sekali sekala apa salah . lalala ~ . oke . dala tuhh . lenkali kita date len naa :)
annyeong !

p/s : angah kena marah dgn mak dy td ! haha . tudia lerr . keluaq ta bgtau mak . ayh hg ja hg gtaw . ayyokk ! kena beletiaq mmpuih ;pp

No comments:

Post a Comment