Dearest =')


Cheah . Take care hang kat sana wei . Jangan buaih-buaih sangat . pastu rindu-rindu la kami semua kat sini noo ? Takmau curang-curang . Marah si omputeh tu satgi . Pastu kawan dengan orang hat senonoh sikit . Bangun awai . Satgi orang pi class tinggai hang padan muko . Jangan tinggai sembahyang . Tapi takpo . Aku tau hang tak penah tinggai sembahyang lagi . Pastu kan cheah , kalau free bila-bila call la sini . tautautau ? Cehh mandai ja aku ;PPP

Tudiaa tudiaa . Kawan tu baru pi tadi yang aku dah merapu sampai tahap ni . adoi . Tapi serious . Aku rasa sedih semacam ja . Taktau pasai apa . Maybe sebab lama takboleh sembang kud nanti ni . Tudia nuh . Puasa ni pulak nak balik . Pastu nak pi balik . Haaaaaa dulu cheah yang kata jangan ada sapasapa pun pi asrama . Tapi lani dia yang nak tinggai kita duluuu . Jauh tuuu . Tokleh belah laa wei . Tapi tak ira la . dapat dapat dah . Balik ni sembahyang 'terawih' sekali jugak . Ish wei . Lamanyaa . Perasan orang lain tak seteruk aku kod . Tapi takpa , Dania lagi rindu punya dah tiap-tiap hari ngadap muka dia ja kan ? Aku kurang la sikit . Tapi sayang , aku sempat jumpak cheah sat ja wei . Sat sangat . dah semua pakat lari habih . Takut nak tengok aku . Haha . cheah memaksa dirinya la tuh . Takpa aih . bukan nak bejangkit ;P

Sorry wei kalau aku terover emo . Saja teringat balik bila tengok gambaq tu semua . Ada lagi kat email yg cheah send banyak-banyak kat aku . Macam-macam gambaq . Sedih wei sedih . Pastu nanti Dania pulak pi jauh-jauh . Pastu angah , aku ? InsyaAllah la kalau ada rezeki Tuhan nak bagi . Kalau takdak , duk Kedah laa aku . Takmau wei . Aku nk pi KL . Belajaq sana ka kan . Tempat lain pun takpa atleast keluaq Kedah . cehh takguna sungguh . Takpa . nanti cheah balik kita main aci sembunyi balik no ? Biaqpi makmak kita nak kata pa . Ingat budak-budak tu ja ka boleh main bola depan rumah ? Port kita tu . Haha . Kita ganti depa sat no ;P

Tapi cenaa pun , apa pun naj jadi , aku sayang kat hampa semua . Demi Allah hampa jiran paling best , kalau aku tak duduk sini pakai tak keluaq rumah dahla aku . Pastu jadi senyap pelik ja tak boleh nak gosipping kan ? Takmautakmau . Hampa ja jiran terrrrrrhebattttttttt aku wei . Takdak orang lain dah . Sayang hampaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ♥ ♥ ♥ ='')))



Special To : Wan Maisarah , Dania Rosaha , Syakirah , Fatehah ; )



No comments:

Post a Comment