♥ Muhammad Hadeef ♥

hey dear. meloveyouuu la. why meloveyou? serious i dh pendam perasaan PERASAN I ni dah berkurun lama.I ni ibarat mcm duk tunggu kucing betanduk mmg sampai kesudah tak jadi. Lani, I tak feduli. i tau sapa i. maybe la kann i ni tak comei tak femeses tak hebat top hotstuff macam depadepa tuhh. tapi i ada hak nak syg sapasapa punn naa. biaqpi u taksuka. tapi i tau. u akan suka jugak nanti. PUAHAHA! takpaa. i tunggu u naa b? sampai kuboq u pun i sanggup tunggu yang oi. kalau i dapat u i akan jaga u macam i jaga mak bapak i jugak. series ni wei! i tak muhung aih. okay. habih dah -.-

ohsat! last ni last. mlysdfghjklasdfghjkl muahmuahhhhmuchymuchy bebeh. i i i takkan curang. bedoseee ;) *hal ini telah disahkan pada jam 1459 waktu dunia oleh sebahagian dari budak kelas 4 Delta =)

fyi,Hadeef adalah nama Melayu tak rasmi aku bagi dekat Donghae.motifnya aku nak dia masuk Islam,stay dalam Islam.tuu ja.sumpah aku nak sangat.aku cuma harap ALLAH dengar doa aku ni.InysyaAllah :')

so, nak gelak? gelaklaa. HAHAHA -.-

1 comment: