Strawberry Shortcakesssss

Assalammualaikum :)

Harini . Boring gila kudd . dari pagi sampai ke malam ngadap lappy ja . naik muak dah aih sayaaaa ni punnn . Duk makan makan makan sampai jadi belon . Pastu tadi terai la bukak cerita bestbest sikit . bukak Hantu Kak Limah balik rumah , time usop wilcha kena ligan dengan kak limah aku pi tidoq . bosan takpasai . tukaq pi Ngangkung . Lagi hampeh . Last-last tengok Stairway To Heaven baru puuas hati aku . Haha . Lagutu la jugak . Duk ulang duatigapatkali . Pastu My Girl , pastu Secret Garden , pastu pulak dengan segala princess princess aku bukak . Habih tu depa tengok aku balik . Bangun solat maghrib baca yasin , pastu duk depan ni balik . Itulah rutin harian hari Jumaat Sumpah takdak pa nak buat harini . Satgi la kud baru nak ada cerita bestbest . Nak bukak One , KBS , agak boring lagi lani . Serupa la semuaaaa . Takdak guna jugak . Sayeee kene pergi bercuti menenangkan jiweeeee yang tk brape nak tenang nii . Jem. -__-

Moral Of the Story ---> Janganlaa jadi pemalas macam aku naaa . Rosak hancur musnah masa depan lakibini nanti . HAHA ; )

1 comment: