Sebiru baju wira aku :)

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.hey hai.saja nak story,dua hari lepas team kami,wira u18 p, got 2nd places in 4x100. Neahhhh . me sangat excited actually . Aku 1st runner maybe takbawak banyak faedah sangat la kan , but still aku happaayyyyyy . Dakdak . Lani sebenaqnya saja nak habaq la kan kepada sapa-sapa yang suka pandang rendah kat orang macam aku ni. Aku takla gemuk sangat sampai takboleh nak lari , tak menang langsung dah . If yes pun , orang gemuk takboleh menang ka cek? takboleh lari ka cek? depa lagi special daripada orang hat suka duk mengutuk.taula kurus pun,tahtah mayat lagi gemuk dari hampa kot noh :)

yahaa aku mmg tak gemuk sangat,cumanya dah berisi lebih.gemuk tu belum tp takyah la perlekeh org yg sepesen kami ni.okok? good ;)

Just that, jangan pandang rendah.Thanks ^^

No comments:

Post a Comment