Happy Birthday Ayah ❤



harini,1 Januari 2012,tahun baru,my handsome awesome big boss sudah pun berumur XX tahun .yg sebenarnya sudah tua ok.

Ayahhh,happy birthday happy birthday happy birthday! semoga ayah dipanjangkan umur,sentiasa dimurahkan rezeki,sihat walafiat,boleh kerja lagi,kuat sampai ke tua,boleh tengok cucu-cucu ayah nanti nuu,diapanjangkan jodoh dengan mak sayeeee,boleh beli mak sayeeee macam2,pastu boleh pi korea lagi kankan :D

Dear Ayah,you know whatttt,you're the greatest present ever after Mak that Allah gives to me and adik-adik.kaklong rasa bersyukur sangat2 sebab ada ayah yg macam ayah.walaupun sekali ayah tak pernah jentik kami,ayah cuma cakap sekali then kami semua hormat.haha.we all know ayah tak sampai hati nak jentik kami punnn :p

saya mempunyai seorang ayah yg sangat berhati mulia.walaupun kadang2 dia mmg tak serious langsung tapi kami semua still hormat dia.mmg tak boleh deny yg kami semua byk dgn ayah sebab mak cengei,tapi sekarang ni mak dah tak cengei dah.haha.sayang mak muah! ayah yg taksuka dressing terlalu sarat,just simple as him,taksuka pakai tie,taksuka pakai topi or something atas kepala,taksuka benda yg merapu meraban but yeah,he's still has a good looks.taksuka makan benda2 pelik sikit bagi dia like cakes,spagheti,McD,KFC apa semua yg seangkatan dengannya.dan kadang2 aku rasa aku ada seorang ayah yg unik! menarik! awesome! haha puii bleeehhhh

tiap2 hari dalam setahun kerja dia pi mengajaq sana mengajaq sini,pagi petang siang malam sebab nak bagi kami satu family makan sedap.ayah tak pernah bagitau sapa2 kalau dia ada masalah.mak pun kadang2 ja dia bagitau sebab dia tau kami semua akan sedih.ada la some times yg kami betol2 takdak duit,dia tak pernah bagitau sapa2.aku ni yg selalu sgt,tiap-tiap hari asyik mintak duit duit duit ja sampai satu tahap aku rasa bersalah mcm nak pi melutut depan ayah mintak maaf.rasa bersalah Subhanallah.Tuhan saja yg tau k (╥﹏╥)

selama ni,aku tak pernah nak bagi ayah betoi2 bangga dgn aku.kalau setakat anugerah sikit2 tu ayah confirm tak kesah sgt.result ujian aku pun bukannya baik sgt.tahun kepas aku dah kecewakan dia dgn result pmr aku yg tak beropa nak elok bg dia.he's an english lecturer at blablabla and guess what,result aku hat lain semua majority A,tapi bila mai tang English aku dapat B,pmr last two years.and I was like SUBHANALLAH! bayangkanlah betapa kecewanya dia kan.and i know he's still crying until now.im sorry ayah.im not good enough to satisfy you (╥﹏╥)

but now,azam baru since harini birthday dia jugak.insyaAllah SPM taun ni aku takkan ulangi benda yg sama.aku akan bagi dia menangis keluaq ayaq mata darah sebab bangga dengan aku.aku tak kesah apa nak jadi asalkan aku dapat tebus balik salah aku hat lepas2,aku nak bagi semua org tau yg mak ayah aku pun pandai jaga anak.bukan orang2 hat mulut macam longkang ja boleh jaga anak.bukan doctor lawyer proffesor injinia ja ada anak pandai. apa apa apa? aku tak pernah main2 kalau bab2 ni.mak ayah aku pernah kecewa banyak kali dah dekat aku.so lani time aku pulak nak tebus balik,balas balik semua tu.

ayah,mak,one day insyaAllah, dgn izin Allah kaklong akan pastikan jugak mak ayah bangga dengan kaklong.ingat,kaklong tak bodoh.tidak sesekali.i will try my best for SPM this year.please, do support me with all your love.me loveeeeeechiuu both.so muchhhhh xoxo ❤

HAPPY BIRTHDAY AYAH.KAKLONG SAYANG AYAH SELAMANYA :)
THANKYOU SO MUCH DEAR ALLAH :')

*ayat maybe mcm ikut tatabahasa grammar semua walaupun salah.but thats the fact

LeeHaeniey❤

No comments:

Post a Comment