16 April 2011 =)

Oneday bersama Sir Jackson and Sir Khairul Anwar together with majority classmate , 4 Delta buat jamuan perpisahan utk sir-sir cutiepie berdua ni . Depa nak pindoh doh T_T . Takpo2 . abaikan dulu naaa . takmau mood sedih2 lagi lani ;)

Aku taktau pasaipa yg happening sgt harini . Sumpah taktau . Gila pesyenn -____-



Nah amik hang . buat eksyen teruk aku nih . patut pun teruk . oh abaikan ;)

Photographer smentara utk harini dekat KFC td ja rasanya aku ni . Random nak mampuih tadi . environment kat situ td jd mcm kat wad 18 hospital bahagia . hingaqnyaaa masyaAllah . kalah berukk . tapi sumpaaaah hepii . orang kat atas yg duk makan semua pakat balik habeh taklalu nak makan tgk kami . yg duk berlappy dari guna headphone smpai tukaq ke earphone sumbat habeh apa ada . jiran sbelah kami hat duk smbut birthday pun tak riuh sekampung cem kamii . jealous kod depa . balik awai ja . kesiann . HAHA





depa depa hat pompuan ni pakat duk main phone . mentang mentang aku kolot tak pakai phone . *pasrah lagi >.<
.............................

Ni ketibaan yg amat berhormat la katakan . Nasib baik tak lambat . HAHA




Aku heran . nmpak2 depa ja teruih aku trun bwh snap pict . duk ingat aku paling awai . rupe rupenyee cik nani chan lagi awai dari aku . perghhh makhluk nih . *excited melampau la tuu XDDD
Sebaik shaja tuan vvip pijak red carpet , mulalaaa riuh rendah satu KFC . aku mcm besa la kan . peng'candid' terbangang . tgkap la gmbaq . punyala excited pgg camera smpai aku pun takbuleh makan . dush dush !







2 comments: