Choral Speakers of BUDIMAN , Kami Hebat Jugak ! =D




Subhanallah . Alhamdulillah . syukur sangatsangatsangat . Team Choral Speaking skolah kita dapat wakil daerah ke peringkat negeri Khamis ni . Legaaaaaaaaaaaaaa . penat lelah terbayar . demi Allah aku tak expect semua ni . duk ingat just nk dpt 2nd place B ja laaa . taksangka boleh dpt 1st duadua category plaktu . Punyalaaa excited melompat . kalau buleh tinggi lagi tu , mau pecah ceiling dewan Pulau Nyiok hat besaq gilaaaaaa tuu . ohmy , aku nangeh teruk kud td . pesyen sensitive jugak aku pun . dr habeh speaking smpai dpt result aku still meleleh . sumpah aku bt banyak salah td . rasa mcm nak kalah ja sbb AKU sorang . mampuih . HAHA . jenuh depa duk mujuk aku td . kesiann . HAHA . Ya Allah . Ni semua berkat doa cikgu2 , kawan2 , parents kat rumah samaa . Aku tau bapak aku tersayang sentiasa doakan aku , bg smgt kat aku . legaaaaaaaaaaaa lagiiiiiiiiiiiiiii ;P
Thanks to semua . aku bangga jadi sebahagian dari hampa . semangat aihhh ! HAHA . Diharap bertendang ya tuantuan dan puanpuan . Kita baru melepasi fasa pertama . Lagi 2 kali ja lagi sebelum dpt wakil Malaysia pi Dunia . Pastu menang baru boleh lawan dgn warga asing kat mars , pluto , neptune semua . tudiaaaaaaaaa XD . menang lagi jadilaa the best in Universe pulak kann . merapu cukup mau . hahaha . anyway terima kasih sgt2 kat semua sbb bg commitmen gilagila . aku harap lepas ni kita lebih gilagila lagi . tell everyone , BUDIMAN's the best ! Jangan lupaa solat , jgn tggai , doa byk2 , baca yasin , tawakal , istighfar byk2 , buat baik dgn semua orang , barulaaa nikmat nama dia . ceramah pi sikit kan . dah excited sgt dah ni . stg sasau pulakk ; p
okay . besok latihan . lusa tulat , smpai khamis . everyday everytime , ptg , malam . tak siasia kita lenguh kaki , cramph , nak pengsan , jatuh bangunan , sakit perut pa semua . hei , berkorban ! we need to sacrifice our time semuaa . jgn complain ! aku nak menang ! I peduli hape ape korang nak cakap ! -____-

For all teachers , Puan Morni , Puan Soliha , Puan Ruzina , Puan Roshimah and Puan Sabarina . THANKS SO MUCH ! YOU ALL ARE THE BEST TEACHERS EVER . WE LOVE YOU GUYS ! Thanks again okay semuaaaaaa . I love you all so muchhhh . sumpah syg hampa semua ! supporters was awesome ! keke .

*ayah sayeeee kate : memang kite patut dapat ape yg sepatutnye kit dapat ;)

No comments:

Post a Comment